Nutribullet maakt gebruik van cookies, voor meer informatie klik hier. Sluiten X

Welkom bij Nutribullet.nl

Veelgestelde vragen

NutriBullet.nl 

Bestellen

Op welke manieren kan ik bestellen bij NutriBullet.nl?
Hier op www.nutribullet.nl kunt u 7 dagen per week en 24 uur per dag online uw bestelling plaatsen. Plaats eenvoudig de gewenste artikelen in uw online winkelwagen en klik door om uw bestelling af te ronden. Stapsgewijs doorloopt u het bestelproces, waarin u verzendinformatie en betaalinformatie doorgeeft om tot slot uw bestelling definitief te plaatsen. Wilt u vaker bestellen bij Nutribullet? Maak dan eenvoudig een account aan in het bestelproces of via de knop ‘Inloggen’ bovenaan de site. Hierin kunt u uw account- adresgegevens invoeren, bewaren en bewerken. Handig voor de volgende keer! 

Hoe kan ik een artikel zoeken?
U kunt zoeken naar artikelen door bovenin een trefwoord of artikelnaam in te vullen in de zoekbalk en op de zoekbutton te klikken. Het is ook mogelijk om per categorie producten te bekijken, zodat u snel een overzicht heeft van het soort artikel dat u zoekt. 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u uw internetbestelling nog niet heeft afgerond, kunt u het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op "Wijzigen". U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op het woord "Verwijderen" te klikken achter het betreffende artikel. Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien u uw bestelling wilt annuleren, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@teleshoppingbrands.nl. Vermeld uw ordernummer en klantgegevens in de mail, zodat wij de annulering direct voor u kunnen verwerken. Is uw bestelling al betaald? Dan wordt het orderbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Het lukt me niet om mijn online bestelling te plaatsen/af te ronden. Wat moet ik doen?
Controleer uw bestelling: Dient u bij het bestellen een maat, kleur of smaak aan te geven, waarin u het artikel wilt ontvangen? Selecteer dan de optie van uw voorkeur. Gebruikt u een kortingscode of doet u mee aan een actie, waarvoor een minimum bestelwaarde geldt? Controleer of uw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de actie. Heeft u een geldig e-mailadres ingevuld? Klopt uw postcode? Heeft u de postcode van een postbus ingevuld? Pas dan uw afleveradres aan. Nutribullet.nl levert helaas niet aan postbusadressen.

Wordt uw bestelling na deze controle nog steeds niet verstuurd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@teleshoppingbrands.nl.

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Heeft u via onze nieuwsbrief een kortingscode gekregen? Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt:
1. Winkel op onze site en plaats de artikelen die u wilt bestellen in uw winkelmandje 
2. Bij "Kortingscodes" toetst u de kortingscode in (let hierbij op hoofdletters en kleine letters) 
3. Klik op 'Kortingscode gebruiken'. U ziet direct aan de rechterkant dat de korting van het totaalbedrag is afgetrokken. 
Wordt de korting niet verwerkt in uw orderbedrag? Controleert u dan het volgende: 
1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen? 
2. Maakt u tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig. 
3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat u de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat u de code activeert. Indien uw code niet werkt, kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@teleshoppingbrands.nl.

Ik heb na het plaatsen van mijn bestelling geen orderbevestiging ontvangen.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons altijd een orderbevestiging via het door u opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat u een onjuist e-mailadres heeft ingevuld bij het plaatsen van uw bestelling. Voor een goede verwerking van uw bestelling is het belangrijk dat u (indien u gekozen heeft voor betalen met iDEAL) op "Voltooien" klikt. 

Heeft u uw orderbevestiging niet gevonden in uw spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl.


Bezorging en levertijd

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor het bezorgen van uw bestelling maakt NutriBullet.nl gebruik van PostNL. Indien u niet aanwezig bent, biedt de bezorger van PostNL het pakket op een ander moment nogmaals aan en/of laat een kaartje bij u achter. U kunt vervolgens contact opnemen met PostNL om aan te geven hoe en wanneer u uw bestelling alsnog wenst te ontvangen. Het is ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Dit wordt dan aangegeven op het kaartje in uw brievenbus. Bent u bij meerdere pogingen tot bezorging niet aanwezig, dan wordt het pakket retour gezonden naar NutriBullet.nl. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag. Online bestellingen worden gratis naar u verzonden.

Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl, vul uw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Mits het bestelde artikel op voorraad is, wordt uw bestelling binnen circa 1-2 werkdagen bij u aangeboden. Is een artikel (nog) niet op voorraad, dan kunt u op onze website de verwachte levertijd opzoeken bij het betreffende artikel. De actuele status van onze voorraad en daarmee samenhangende levertijd communiceren onze agents van het CallCenter met u tijdens uw telefonische bestelling. Voor bestellingen die via onze website worden geplaatst, is een eventueel afwijkende levertijd per artikel zichtbaar op de website. Heeft uw bestelde artikel de status 'Op voorraad'? Dan kunt u uw pakket binnen 1-2 werkdagen verwachten. Heeft u meerdere artikelen besteld met diverse voorraadstatussen? Dan volgt de levering zodra alle artikelen uit uw bestelling voorradig zijn. Mocht dit door onvoorziene omstandigheden langer duren, dan wordt u hierover geïnformeerd via onze klantenservice. U ontvangt uw bestelling dan in 2 afzonderlijke zendingen. 
Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl, vul uw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken.

Heeft u uw bestelling niet ontvangen?
Ons streven is uw bestelling binnen 1-2 werkdagen te bezorgen, indien uw bestelde artikel(en) voorradig zijn. Via de track and trace code die u ontvangt via e-mail (zodra uw pakket ons magazijn verlaat), volgt u de status van uw zending. Afhankelijk van de verwerking van PostNL, kan het enkele uren tot 24 uur duren voor uw pakketstatus zichtbaar is. Indien u uw pakket nog niet heeft ontvangen, controleert u dan eerst via de track and trace code de status van de levering en wacht deze af. Wellicht is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger u niet thuis getroffen en volgt er een nieuw bezorgmoment. Heeft u na enkele dagen nog geen pakket ontvangen en is de track and trace informatie niet toereikend? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@teleshoppingbrands.nl. Wij helpen u dan graag verder.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Voor het betalen van uw bestelling via onze website kunt u kiezen voor de betaalmethodes: AfterPay (achteraf betalen met een digitale acceptgiro), iDEAL en CreditCard (Visa, Maestro). Kijk hieronder voor een toelichting per betaalmethode.

Hoe betaal ik via AfterPay (digitale acceptgiro)?
Met een digitale acceptgiro betaalt u uw online bestelling via AfterPay. AfterPay voert voor Nutribullet.nl het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Wanneer u voor de eerste keer betaalt via AfterPay, kunt u op www.nutribullet.nl tot een bedrag van € 200,00 gebruik maken van de mogelijkheid te betalen met een digitale acceptgiro.

Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00. Kiest u voor de betaalmethode AfterPay, dan heeft u vanaf de uitlevering van uw bestelling, 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met een acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen volgens een andere betaalmethode. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe betaal ik via iDEAL? 
Met iDEAL betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt. 
Zo werkt het:  
1. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.
2. U maakt uw bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankierenomgeving, waar uw betaling klaarstaat. U vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
4. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Nutribullet.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van uw bestelling. 

Betalen met mijn Creditcard

Per creditcard (MasterCard, Maestro of VISA). Vermeld alstublieft het nummer en de geldigheidsduur van uw creditcard. Let ook op de CVC code (de laatste 3 cijfers achterop de creditcard) die u dient te vermelden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen. Op het moment dat u online of via ons callcenter een bestelling doet, wordt uw creditcardbetaling ter plekke voltooid en worden uw creditcardgegevens verwijderd.


Retourneren en ruilen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Nutribullet.nl  besteedt de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit van haar assortiment. Toch kan het voorkomen dat u, om verscheidene redenen, een artikel of gehele bestelling retour wenst te zenden. Voor het aanmelden van uw retour hoeft u geen contact op te nemen met de Klantenservice. Om uw bestelling, of een deel daarvan, te retourneren maakt u gebruik van het retourformulier in uw pakket (zie achterzijde van uw pakbon). U kunt het formulier ook downloaden en printen door het aanklikken van de link onderaan op deze website. Artikelen retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending in ons magazijn door Nutribullet.nl aan u terugbetaald. Raadpleeg hiervoor ook onze herroepingsvoorwaarden onderaan de website.

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de betreffende winkel of navraag doen in die winkel.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Heeft u een artikel in de verkeerde kleur, maat of uitvoering besteld? Dan kunt u uw artikel natuurlijk omruilen. Neem hiervoor altijd vooraf contact op met onze klantenservice, zodat wij de omruiling voor u kunnen voorbereiden en verwerken. U neemt contact op via klantenservice@teleshoppingbrands.nl. Vermeld uw ordernummer en klantgegevens in de mail, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de betreffende winkel of navraag doen in die winkel.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen?
Wij besteden veel zorg aan uw bestelling en doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt toch een ander artikel hebben ontvangen dan u besteld heeft, neemt u dan meteen contact met ons op via klantenservice@teleshoppingbrands.nl. Wij maken dan een afspraak om het artikel zo spoedig mogelijk om te ruilen voor het juiste artikel. Uiteraard zijn hier voor u geen kosten aan verbonden. Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de omruiling direct voor u in orde kunnen maken.


Service en garantie

Heb ik garantie op mijn bestelling?
Ja, u heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat er van verwacht wordt. Wanneer dit niet het geval is zorgt Nutribullet.nl voor herstel of vervanging. Indien dat het probleem niet kan oplossen dient Nutribullet.nl het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn te restitueren. Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden en Herroepingsvoorwaarden onderaan de website.

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan verloopt uw garantieregeling via de betreffende winkel. Bewaar altijd uw aankoopbon als garantiebewijs.

Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen. Wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl.

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?
Blijkt uw artikel defect bij ontvangst of binnen de wettelijk geldende garantietermijn? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de betreffende winkel of navraag doen in die winkel.