Nutribullet maakt gebruik van cookies, voor meer informatie klik hier. Sluiten X
0900-0760 (35ct p/m)

Welkom bij Nutribullet.nl

Klachtenprocedure
NutriBullet.nl

 

Service en garantie

Heb ik garantie op mijn bestelling?
Ja, u heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat er van verwacht wordt. Wanneer dit niet het geval is zorgt Nutribullet.nl voor herstel of vervanging. Indien dat het probleem niet kan oplossen dient Nutribullet.nl het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn te restitueren. Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden en Herroepingsvoorwaarden onderaan de website.

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan verloopt uw garantieregeling via de betreffende winkel. Bewaar altijd uw aankoopbon als garantiebewijs.

Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen. Wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl of 088-7461050 (lokaal tarief).

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?
Blijkt uw artikel defect bij ontvangst of binnen de wettelijk geldende garantietermijn? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@teleshoppingbrands.nl of 088-7461050 (lokaal tarief). 

Heeft u uw artikel gekocht via een Retail store?
Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de betreffende winkel of navraag doen in die winkel. 

Klacht melden
U kunt uw klacht indienen via klantenservice@teleshoppingbrands.nl of 088-7461050 (lokaal tarief). Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen. U ontvangt binnen uiterlijk 14 dagen een reactie van ons.

Wilt u uw klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Nutribullet.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 1906
4801 BX Breda
Nederland